دستبند بافت حصیری

دستبند نوعی وسیله تزئینی و اکسسوری است که بر مچ دست بسته می شود.
تماس بگیرید
Ship to
*
*
Shipping Method
Name
Estimated Delivery
Price
No shipping options

دستبند نوعی وسیله تزئینی و اکسسوری است که بر مچ دست بسته می شود. دستبند بافت حصیری نیز یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در بین خانم ها می باشد. به طور کلی امروزه استفاده از زیورآلات دست ساز و ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته و بیشتر خانم ها  نیز تمایل زیادی به استفاده از این زیورآلات و اکسسوری ها به ویژه دستبند حصیری دارند.

این مدل از دستبندهای زنانه از جدیدترین و خاص ترین دستبندها می باشد که در بین مردم بسیار محبوب است. امروزه استفاده از زیورآلات نسبت به گذشته رواج بیشتری پیدا کرده است به ویژه استفاده از دستبند. ترکیب دستبند زنانه در جنس های مختلف طلا، مس، نقره، استیل، چرم و... طراحی و تولید می شود.

گاهی نیز در جنس های سنگ و صدف نیز ساخته می شوند. امروزه با در نظر گرفتن سلیقه های آقایان و بانوان و با بهره گیری از انواع سنگ های زیبا و قیمتی و یا فلزات با ارزش و خوش رنگ می توان محصولات و زیورآلات بسیار فوق العاده خاص و زیبایی را طراحی و به مرحله تولید رساند تا به آسانی و سادگی در اختیار مردم عزیز قرار بگیرد. این روزها عناصر و سبک های متنوعی برای طراحی و دیزاین و تولید دستبند مورد استفاده قرار می گیرد و توجه مردم را به خود جلب می کنند.